Σάββατο 12 Μαΐου 2018

Αλκοόλ με βοήθησε, οι φίλοι μου χόρεψαν


Το Ρουστερς είναι ένα μπαρ στο Ηαστινγς που φτιάχνουν τη δικό τους μπύρα. Φτιάχνουν πολλές μπύρες. Αυτή δεν είναι καλήτερη μπύρα απο τη τσεχική μπύρα, αλλά είναι το καλήτερο μπύρα που είχα στη Νέα Ζηλανδία. Ένα βράδυ είχαμε το πάρτι εκεί. Είχαμε το πάρτι εκεί μερικές φορές, αλλά αυτό το πάρτι ήταν σημαντική για μένα γιατί έπαιξα το ακορδεόν μου τη πρώρη φορά μπροστά τους φίλους μου, συναδελφούς μου, και άλους. Ετοίμασα μερικές μέρες, έπαιζα τα τραγούδια πάλι και πάλι. Στο τέλο ήμασταν όλοι στο μπαρ και εγώ περίμενα για να αρχίσει να λειτουργεί το αλκοολ, πήρα το ακορδεόν μου και τη καρέκλα και έπαιξα, μαζί είκοσι λεπτά περίπου και οι φίλοι μου χόρεψαν. Είμαι πολύ χαρούμενος ότι τους άρεσε πώς παίζω.



108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...