Σάββατο 5 Μαΐου 2018

Οι συναδελφοί απο το Βανουατου

Είμαι ο τουρίστας και εγώ δούλεψα με άλλους τουριστές στη αρχή. Μία μέρα το αφεντικό μου είπε πως θα δουλεύω με άλλη ομάδα. Τρεις εβδομάδες δούλευα με τους συναδελφούς απο το Βανουατου. Ήταν πολύ ωραία εμπειρία και πολύ διαφορετικό επίπεδο και ταχύ. Αυτοί μαζεύουν μήλα πολλά χρονιά και μαζεύουν αυτά γρηγορότερα απο τους τουριστές που έμειναν μαζί μου στο κάμπινγκ. Και έπρεπε να οδηγώ το τρακτέρ μου γρηγορότερα, συχνά δεν είχα διακοπή. Αυτές τις εβδομάδες ήταν σκληρές, είχαμε πολύ δουλειά και δουλέψουμε πολλές ώρες. Δεν ξεχνάω ποτέ η στιγμή που αποχαιρετήσαμε. Στεκόμαστε μαζί και το αφεντικό μας μας μίλησε για τη καλή δουλιά που κάναμε και όταν τελείωσε, ένας συνάδελφος άρχισε να τραγουδάει και σε μια στιγμή όλοι τραγούδισαν, ήταν πολύ ενδιαφέρον να ακούω αυτές τις υπέροχες φωνές. Τραγούδισαν για τον Χριστό. Μετά αποχαιρετήσαμε και αυτοί έφυγαν. Γύρισα στην ομάδα των τουριστών και δουλέψαμε μαζί μερικές εβδομάδες πάλι.

 

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...