Σάββατο 20 Ιανουαρίου 2018

Είμαι στο Οκλαντ

Τη Τρίτη κοιμήθηκα δύο ώρες γιατί γιορτάσαμε λίγο και τη Τετάρτη ξύπνησα αργά. Έτρεξα απο το υπνοδομάτιο στο σαλόνι, απο το σαλόνι στο δευτέρο υπνοδομάτιο, απο το δευτέρο υπνοδομάτιο στο σαλόνι.. πίσω και πίσω και πήρα τα πράγματα, ευτυχώς όλα τα πράγματα που χρειάστηκα να μπω στη Νέα Ζηλανδία - το διαβατήριο, τα αεροπορικά ισιτήρια, η βήσα, η ασφάλια, η άδεια οδήγησης...

Βγήκα απο τη πόρτα και ο πατέρας μου περίμενε κοντά στο σπίτι μου με το αυτοκίνητο και πήγαμε στο σταθμό τρένου. Αφού φτάσαμε στο σταθμό αυτός μου είπε να είμαι καλά και έφυγα. Στο τρένο κοιμήθηκα και ξύπνησα στην Πράγα. Απο το σταθμό τρένου πήρα το λεωφορείο στο αεροδρομίο που έμαθα ότι ακύρωσαν τη πτήση μου και μου είπαν ότι θα πετάξω στη Φρανκφούρτη. Έτσι πέταξα στη Φρανκφούρτη και εκεί άλλαξα το αεροπλάνο για το Πεκίνο. Όλη η πτήση κοιμήθηκα γιατί κάθισα στις τρίες θέσεις μόνος. Στο Πεκίνο κοιμήθηκα στον πάγκο και μετά πέταξα στο Οκλαντ. Κοιμήθηκα στο αεροπλάνο ξανά. Τελικά ήμουνα στη Νέα Ζηλανδία. Μετά από δύο μέρες με το αυτοκίνητο, με το τρένο, με τρία αεροπλάνα και με το λεοφορείο στο κέντρο του Όκλαντ και είναι το καλοκαίρι.

Το ταξίδι δεν ήτανε ευχάριστη, αλλά κοιμήθηκα πολύ και παντού. Στο ταξίδι μου άκουσα πολλούς άνθρωπους από την Τσεχία αλλά μίλησα μόνο με δύο. Στο Οκλαντ γνόρισα τρεις άνθροπους από την Τσεχία και μπορεί θα πάμε στο μπαρ.




108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...