Πέμπτη 30 Νοεμβρίου 2017

Το άσκηση για το σπίτι

Πάω στη τάξη που μαθαίνουμε ελληνικά. Πρέπει να γράψουμε το κοίμενο για κάποιο άτομο και το ταξίδι του. Σκέφτηκα λίγο και αποφάσισα ότι θα γράψω για τη μάνα μου που πήγε στη Ελλάδα.

Η μάνα μου ήθελε να πάει στη Ελλάδα για πρώτη φορά όταν ήτανε 16 χρονών το 1978. Η γιαγιά μου τηλεφώνησε στα Γιαννιτσά και μίλησε με τη οικογένεια μας. Μετά η μάνα μου πήρε μία βαλίτσα και μπήκε στο τρένο στη Οστραβα και το τρένο άρχισε το ταξίδι του. Πήγαν στη Μπουνταπέστη και εκεί η μάνα μου άλλαξε για το άλλο τρένο. Στο άλλο τρένο ανακάλυψε ότι δεν έχει το διαβατήριο της και τα χρήματα της. Ευτυχώς η καθαρίστρια βρήκε αυτά ςτο περασμένο τρένο και τα έβαλε στο γραφείο του σταθμού έτσι η μάνα μου μπόρεσε να συνεχίσει στα Γιαννιτσά. Έμεινε εκεί τρίες μήνες περίπου με τη Ελένη τη ξάδερφη της και μετά γύρισε στη Τσεχοσλοβακία.

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...