Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017

Συνέντευξη για δουλειά

Εγώ τελειώνω. Έδωσα τη παραίτηση στο αφεντικό μου πριν δύο μήνες. Αλλά νομίζω ότι αυτή η εταιρία που δούλευα είναι πολύ καλά. Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με τον αφεντικό μου ούτε με κανέναν άλλο υπάλληλο. Το αφεντικό μου είπε να κάνουμε τη συνέντευξυ με τον καινούργιο υποψήφιο που θα κάνει τις δουλειές μου. Χθες ήρθε ο υποψήφιο στο γραφίο μας και καθίσαμε μαζί. Ήτανε ο καλός προγραμματιστής με μεγάλη εμπειρία και εγώ ελπίζω ότι αυτός θα δουλεύει με ομάδα του αφεντικού μου γιατί αύτος είναι ο σωστός άνθρωπος.

Είχα τη παράξενη αίσθηση. Δεν είναι συνηθισμένο για εμένα να κάνω τη συνέντευξη με κάποιον που θα κάνει τις δουλειές μου μετά εγώ τελειώνω στη εταιρία μας.

108 κιλά

Ξεκίνησε η άνοιξη. Μόνο κάθομαι στο σπίτι και δεν κάνω τίποτα. Πήρα απόφαση να χάσω λίγα κιλά. Ασ πούμε 10 κιλά. Ξέρω έναν τσέχο-έλληνα οποί...